To nowoczesna metoda nauczania języka obcego poprzez wzbogacenie programu nauczania o przedmioty prowadzone równolegle w języku polskim i języku angielskim. Badania z zakresu neurodydaktyki wskazują, że nauczanie przedmiotów w dwu językach usprawnia pracę mózgu i zwiększa osiągane przez uczniów wyniki, zapewnia im wszechstronny rozwój, a stosowanie języka obcego jest używane jako narzędzie do poznawania świata. Taki system kształcenia umożliwia łatwiejszy dostęp do międzynarodowych programów edukacyjnych, poszerza możliwości kontynuowania edukacji za granicą
Poziom klasy dwujęzycznej będzie dopasowany do predyspozycji językowych i potrzeb uczniów. Lista niezbędnych podręczników będzie zamieszczana na stronie internetowej szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Test kompetencji językowych jest testem znajomości języka angielskiego. Ma on za zadanie zdiagnozowanie stopnia opanowania sprawności językowych wymienionych w podstawie programowej szkoły podstawowej.
Planujemy dla Was dwujęzyczną biologię na poziomie podstawowym oraz dwujęzyczny przedmiot zawodowy: podstawy ekonomii.
Ilość godzin języka jest dwukrotnie większa. W klasie pierwszej, drugiej i trzeciej wynosi 4 godziny, a w czwartej i piątej wynosi 5 godzin.
Uczniowie naszej szkoły w ramach pracy projektowej przygotowali obszerny angielsko-polski słownik branżowy. Słownik można z powodzeniem wykorzystywać jako pomoc w nauce na kierunku dwujęzycznym technik ekonomista
